понеделник, 15 август 2016 г.

Тирамису


За първи път правя тирамису-стана много лек и вкусен десерт.Ето как го направих аз.


Продукти:

26 бишкоти при мен
750гр. маскарпоне
5 жълтъка
1ч.ч. прясно мляко
пудра захар на вкус
200гр. еспресо кафе
ликьор
какао за поръсване

Приготвяне:

Разбих жълтъците и смесих с пресното мляко.Сложих на котлона на слаб огън и непрекъснато бърках,докато стане леко гъст крем.Може да се добави мляко ,ако много се сгъсти  и бъркането продължава  до желаната гъстота.Оставя се настрана да се охлади.Разбива се маскарпонето и се прибавя към яйчния крем.Слага се пудра захар на вкус и ароматите.
Слага се от крема на дъното на тавичката,отгоре се подреждат леко напоените в кафе бишкоти и се подреждат една до друга.Пак крем,бишкоти и се завършва с крем.Завива се тавичката с фолио  и се прибира в хладилника за една нощ.


Преди поднасяне се поръсва с какао.


Пак ще правя-мнооого ми хареса.Следващия път в чашки както Роси.



5 коментара:

  1. Браво на теб! Чак сега си направила този невероятно вкусен и лесен десерт?! Изумяваш ме просто, Живе! Сигурна съм обаче, че няма да минеш само с един-два пъти и ще го правиш редовно. :))
    Ние цяло лято сме на Тирамису и още не ни е омръзнало.

    ОтговорИзтриване
  2. Живе,открадвам ти едно парче тирамису,а разядката с тиквички ще направя обезателно съвсем скоро,благодаря за идеята!Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Всички обичат тирамису. Фантастично е, Живе!

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесна серия вкусни предложения, Живе,
    страхотни рецепти, красиви снимки и много лятно настроение...
    Благодаря за удоволствието и поздрави за теб!

    ОтговорИзтриване