неделя, 13 ноември 2011 г.

Кисело зеле с боб на фурна

Време е за зимни ястия и това е едно от любимите български гозби.Аз го направих от буркан ,защото майка ми сложи по-рано да втаса и сега имаме готово кисело зеле.


Ето как го правя аз

500 г бял боб
3 глави лук
10 с.л. олио
2 буркана кисело зеле
червен пипер
Бобът се сварява с две глави ситно нарязан лук и 5 с.л. олио. В друг съд се задушава зелето с мазнина. Щом стане готова се прехвърля при сварения боб. Една глава ситно нарязан лук се запържва в 5 с.л. олио и малко червен пипер. Яденето се залива със запръжката и се разбърква. Ако има нужда се посолява. Слага се в затоплена фурна да се запече.

7 коментара:

  1. За такава гозба съм способна на незаконни действия.Не я заменям за нито едно чуждоземско ястие.
    Поздрави!
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  2. Живе,това е може би най-любимото ми зимно ястие!
    Когато майка ми беше жива и и се обадех,че и отиваме на гости тя казваше;
    Няма нужда да те питам какво да ти сготвя-боб със зеле:)))
    Благодаря за насладата от чудесната рецепта!
    Прегръдки и успешна нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  3. Вили,като задушавах зелето,така ми замириса,че направо ми се искаше да грабна вилицата и да започвам-и на мен ми е любимо ястие.
    Приятна вечер и успешна нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  4. Катенце,ако беше дошла през почивните дни,щях да те нагостя.Но се радвам ,че успях да ти доставя това удоволствие,макар и виртуално.
    Прегръщам ти и хубава вечер ти желая!

    ОтговорИзтриване
  5. Ооо, това много го обичам.
    А и щом е постно, тъкмо като за мен.
    Чудесно ястие си приготвила.:)

    ОтговорИзтриване
  6. Oooooooгладнях! Изчезвам, но преди това оставям една усмивка!:)

    ОтговорИзтриване